Tuesday, February 8, 2011

CNY weekend

Happy Bunny Year to all my chinese friends!!! Have a great year ahead... hehehe aku memang ler hepi kan? of course la uols.. cotiiiiiiiii!!!! hari ni baru masuk keje... macam aku lak yang celebrate an... ok yang penting agenda penuh ari okey...

nak hapdet skit kat sini.. Khamis tuh memang ler kat umah jer kan... kemas ape2 yang patut.. biasa la AR1 tu dh pandai sepah barang kan uols.. rumah aku tuh boleh nampak kemas 5 minit jer.. kalau AR1 tido mungkin boleh lama skit.. hahahahaha...
pastu cam gini ler jadik nyer...

 ni baru part lego, yang truck, lorry, chugginton lagik, dengan kaler sana-sini.. adeh bertuah anak mummy ni... memang hebat kalau nak kasi dia menyepah..
 hah? tengok ni... ader jer koje nye.. tengah atok gosok baju..dia pun nak jugak amik spray baju tuh (yang kat tangan AR1 tuh) pastu dia capainya baju yang aku baru angkat kat ampai tadik... dia spray abis sampai basah lencun.. memang la haiii...pastu siap berebut okey dengan atok dia nak spray kat baju yang atok tengah lipat... adeh... atok ni pun bior jer cucu bagi lencun baju atok tuh... anak..anak...
AR2 sejak dah laju dalam walker ni senang skit lerr.. tak der la aku nak kena angkat dia sangat.. dia dah boleh follow aku keluar masuk bilik... hehehe... mummy masuk bilik, dia pun sama nak masuk... mummy g dapur pun dia ikut... siap on the way lalu tu capai barang ape yang patut... dan jatuhlaaa semua barang2 tu an.. barang2 yang paras tangan dia memang ler abis kena capai ok..

So berbalik kepada agenda yang seterusnya... sepatutnya Jumaat tu lepas Asar my school friend engagement kat Bukit Jelutong... tapi terpaksa dicancelkan memandangkan aku kena buat kek dengan muffin utk birthday anak buah malam tu... dengan 2 hero kecik yang memang lah sibuk jugak nak menolong kat dapur.. so proses membuat kek dan muffin tu bertambah dari 3 jam ker 6 jam... adehh~ redho jer la kan...
btw, ni picture Zhafarina Engagement... santek kan? mestila laa uols... tunang dia pun line photography gak.. so tentulah pics semua cantek kan... credit to Hafiz Atan untuk pic ni... Sorry dear Zeffy tak dapat nak attend ur day... tapi nanti ur big day I datang okey... promise!! (sambil buat muka chumel *wink)
Dan petang tu jugak lah aku bertungkus lumus buat kek okey uols... dan ini lah hasilnya...
 ini kek chocolate moist... resepi dah hapdet ari tu kan.. kalau tak jumpa boleh klik kat sini
yang ni muffin plak.. resepi kat sini ok..

No comments:

Post a Comment