Wednesday, October 12, 2011

Nak Shawl tak?

Assalammualaikum uols... 
perasan tak hari ni jer aku banyak giloss buat entry GA.. hahahah
bukan rajin sangat pun.. tapi x berapa nak banyak kerja kat opis ni..
sebenarnya boss aku xde la uols.. dia o/station kat JB
so bila blog-walking ni.. banyak gak info dapat kutip..

dah akhirnya aku terjebak dengan Give-Away Contest untuk blogger..
malas nak citer banyak.. jom kita view the details:

ape korang kena buat? senang bah..
1. follow the both blog
2. buat entry pasal give-away blog ini
3. tag 2 org yang korang tak suka yang korang sayang
4. tinggalkan komen kat entry ini
5. tunggu tarikh tutup: 17 October 2011 untuk korang aku menang contest ni (hahaha perasan lebeyy... tak per babe sebab berangan kan free!)

so ape yang korang aku akan menang? *ceh perasan lagik... tak per berangan kan free!
ini dia uols....
* * * *

berikut adalah hadiah yang di sponser oleh nana~sakura shawl

tempat pertama
1 shawl + 1 inner neck



tempat kedua
1 shawl


tempat ketiga
1 inner neck


so mane nak gie kalau uols nak join? klik sini yer.. have fun!

aku nak tag Yaati - sebab ko sangat ler rajin kan untuk join GA ni
dan jugak Alang - yang 'rajin-la-sangat' nak join GA ni *wakakakaka sori yer alang
ohhh boleh ker aku nak tag lebih dari 2? eh suka hati aku la.. ni kan blog aku  mesti la boleh kan dapat promote byk org sket...

okey kadee... sila la impom yg blog reader as well yerr 
and last but not least utk Yan *sweet pepatung* harusla ko rajin kan Yan..
siap tukar layout baru gittew... kelassss ko Yan... 

2 comments:

  1. kahkahkah! ai memang lemah lah tang GA GA ni.. d=]

    ReplyDelete
  2. @Que

    hahahaha... tau dah...keh keh keh
    jgn nak malas sgt.. Tombiruoo tak suka org malas.. *ade kena mengena ker?

    ReplyDelete